obsługa
Czy podgrzewacz NEXONE jest na gwarancji?
Podgrzewacze NEXUS (kompatybilne z heets) objęte są 2 letnią odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, czyli gwarancją
Mój podgrzewacz NEXONE nie działa, co zrobić?
W przypadku, gdy podgrzewacz NEXONE nie działa, należy skontaktować się telefonicznie lub drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta NEXUS.
Jak przechowywać podgrzewacz NEXONE?
Odpowiednie przechowywanie sprzętu do podgrzewania wkładów tytoniowych nie będzie narażać nas na niepotrzebne koszty związane z jego naprawą.
Jak używać podgrzewacz NEXONE?
Instrukcja użycia podgrzewaczy NEXONE kompatybilnych z HEETS i FIIT – ciesz się i unikaj najczęstszych błędów podczas używania.
Zakres usług gwarancyjnych przy NEXONE
Gwarancja na NEXONE obowiązuje przez 12 msc od daty zakupu. Wyłączenie usług gwarancyjnych może nastąpić w wyniku wymienionych sytuacji.
Dobre praktyki podczas korzystania z podgrzewaczy NEXONE
Porady znacznie ułatwią obsługę podgrzewacza NEXONE i pomogą uniknąć najczęstszych błędów, popełnianych przez niedoświadczonych użytkowników.
Jak bezpiecznie używać podgrzewacz NEXONE?
Zapoznaj się z ważnymi wskazówkami odnośnie bezpiecznego korzystania z NEXONE, czyli urządzenia pasującego do wkładów HEETS, NEXUS lub FIIT.
Jak ładować urządzenie do podgrzewania NEXONE?
Podgrzewacz NEXONE posiada akumulator litowo-kobaltowy. Aby naładować podgrzewacz podłącz ładowarkę do źródła energii i do złącza micro-USB.
Skład zestawu podgrzewacza NEXONE na wkłady
W skład zestawu NEXONE wchodzi: podgrzewacz NEXONE, kabel do ładowania, czyścik i waciki, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, opakowanie.